Itunes Full-HD tycker jag funkar bra.
Jag har tyvärr inte sett någon internetstreaming som är bra nog för mina behov ännu. Jag hoppas att internetstreaming ska komma ikapp och gå om ren BD-kvalité någon gång i framtiden, men jag är inte helt säker på att den gör det.
Såg mer skitfilm på lovefilmtiden. Ser lite mindre film nu, men med bättre medelkvalitet.
Har blivit mer pirat också, det är lite trist.
Mer skit ja, men också mer schyst film.
Pirat kan det bli ibland ja… Tänk att här sitter man på pengar och vill spendera dem på en bra filmtjänst, så finns det ingen sådan - längre. Trist.
Såg mycket mer BD-film när Lovefilm fans. Ser väldigt sällan på BD-film idag utan det blir mest det man spelar in från TV samt det har blivit mer film från annat håll (DVD-kvalitet).
I relation till DVD/SD ser jag nog lika mkt BD/HD nuförtiden, men väldigt mkt mindre av båda överlag. TV har jag ingen och ser ingen heller, eller det händer att jag slår på något över SVT Play.
Jag har lite ombyggnad på G hemma. Det kan hända att det blir mer filmtittande framöver. Förhoppningsvis. Frågan är var jag ska få tag på film och serier någonstans bara?
Men lite trist väntan kan det ju bli på en film som exempelvis Lucy som jag ser fram emot som nu går upp på biograferna...
Varför inte se den på bio?