Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Chief KITPD003

• Vänligen logga in för att kunna svara
1 svar till detta ämne

#1 Matsaa

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPip
  • 451 inlägg

» Har inga bilder i mitt galleri

Postad 24 March 2016 - 20:56

Hej och glad påsk på er alla. Jag har problem med min Chief KITPD003 . Ja var skall jag börja, för jag vet inte hur jag skall börja. Men det var en gång för länge sedan en man med utan praktiskt hjärna. Han  beställde en projektor Benq 2000 och en projektor fäste  Chief KITPD003. Glad som en en lax från Norge så tänkte han. Ha det där fästet ser enkelt ut (javisst <_<) När mannen utan praktiskt hjärna kollade på bruksanvisningen, hade den elaka påskkärringen förvandlat dylikt till en vibiiggig text och konstig engelska. Det var som förgjort för mannen utan praktiskt hjärna. Så vad göra, ding (ett ljus tändes på projektorn o han fick en fantastisk idé). Jag kan avslöja att jag är mannen utan hjärna.

Chief KITPD003  fick man en massa skruvar o dylikt och tydligen kan man välja hur man vill ha det  uppsatt. Jag vill bara uppsatt det rakt fram utan de krångliga armarna, eller de måste med i alla fall? Om jag väljer rakt fram, vilka skruvar skall jag ha osv? Kan man komma o titta hos en kompis, eller kanske The Rock osv?????

Redigerat av Matsaa, 24 March 2016 - 20:58.

#2 colamannen

Always the real thing!

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2830 inlägg

» Har 18 bilder i mitt galleri

Postad 24 March 2016 - 23:12

Det finns säkert någon snäll människa man kan titta hos, men det rimliga vore väl att vända sig till inköpsstället?!
Kan de inte svara på basala frågor om sina produkter så är det ju en väldigt stark hint om att man kanske ska byta inköpsställe.
Har efter 15år inom handel blivit alergisk mot folk som " inte visste att man fanns" vid inköpstillfället - men som på något magiskt sätt hittade direkt när det uppstår problem eller frågor.
Ingen aning om hur det ser ut för dig Mats i just detta fallet men oavsett så tycker jag att man kollar med inköpsstället...

Med vänlig hälsning, Jacob

Jacob