Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Eftersöker nissling = Hittad

• Vänligen logga in för att kunna svara
3 svar till detta ämne

#1 FBK

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1441 inlägg

» Har inga bilder i mitt galleri

Postad 06 October 2020 - 16:30

Som rubriken lyder så söker jag kontaktuppgifter till nissling.

Mvh Per

Redigerat av FBK, 10 October 2020 - 15:55.

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.

#2 HifiPatrik

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 743 inlägg

Postad 07 October 2020 - 14:45

Yes, jag har haft lite kontakt med honom via FB. Har frågat honom om det är ok att förmedla hans kontaktinfo, återkommer i pm FBK

Marantz AV7702 mkII, Nuforce MCH300SE-C7, Audio Physic Tempo 25 + Reference Center, Arendal sub, Epson EH-TW9300W, Grandview 2.35:1 duk, DuneHD, Sonos osv

#3 HifiPatrik

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 743 inlägg

Postad 07 October 2020 - 14:53

Du finns väl på faktiskt.io FBK? Det gör Nissling med, samma namn så där får du enkelt tag i honom

Marantz AV7702 mkII, Nuforce MCH300SE-C7, Audio Physic Tempo 25 + Reference Center, Arendal sub, Epson EH-TW9300W, Grandview 2.35:1 duk, DuneHD, Sonos osv

#4 FBK

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1441 inlägg

Postad 07 October 2020 - 17:15

Jag är aktiv på Hififorum och Faktiskt och här. Försöker hålla detta forat vid liv med diverse problem som dyker upp då det finns så mycket kompetenta personer här. Men jag förstår att en del tröttnat då det är supersegt att posta här. Men jag har inte sett Nissling på Faktiskt alls, så det var en nyhet att han är aktiv där. Men jag ser nu att jag fått Pm av dig. :)

Ps. Han har inte skrivit något på Faktiskt sedan fre 07 Augusti, så särskilt aktiv är han inte.

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.