Jag skrev några rader idag,

Forumt lever. Jag skrev idag 7/8 2023
Postad 07 August 2023 - 13:49
Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Postad 01 September 2023 - 10:46
Kan ju inte vara sämre. Gud vad man saknar detta forums glansdagar eg... Även om minhembio har sansat sig och folk inte skjuter killsissningar omkring sig på samma sätt längre så var detta the shit!
Postad 22 September 2023 - 10:34
Vi är inte många kvar...
Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Postad 30 September 2023 - 16:40
Det gick att logga in i alla fall.
Postad 02 October 2023 - 12:16
Postad 15 October 2023 - 04:33
Hej
Det är nog en del som saknar den gamla goda tiden. Och så är det på de flesta forumen förutom på Faktiskt där en del hänger kvar. Alla andra Sociala medier har tagit över tiden som folk har och då blir det tomt här. Jag håller inte på med Social medier alls, så jag hänger lite Faktiskt och där har man upptäckt lite nya grejer som tex. Carlsson högtalare. Det som är tråkigt med denna utvecklingen är att man tappar fysiska kontakter då folk inte har tid för annat än sitta och glo i telefonen. Tänk om alla blev av med mobilen och det blev som förr utan mobiler. Jisses vilken kris det skulle bli... Men, det är som det är som det är och jag fortsätter själv att leva i hobbyn då film och musik är intresset och jag vägrar limpa under Tv:n
Kommer aldrig förstå hur man bara kan lägga ner hobbyn och sedan sitta med en "limpa" under Tv:n