Den där är faktiskt inte dum alls Niklas! Synd att säljaren bor lite avsides bara, är väl drygt 40 mil enkel resa dit.... Fast å andra sidan så ryms den där nog bak i min skåpvagn och den har varit till salu en månad.... Kanske skulle ringa å bjuda en tusenlapp så, har jag lite över till diesel...

Fast då går en dag till att sitta i bilen också...
Mitt nya soffbord är ek så det skulle passa in rätt bra, och jag tycker det vore snyggt med lite trä till allt svart och grått i rummet. Hur ser det ut i skåpen, finns det hyllor där? Ser ut att sitta en knopp till en hylla i facket i mitten.

Vilken höjd är det invändigt i hyllan.
Var in på EM i Arvika idag och kollade lite på en bänk som inte finns med på deras webbplats, men i senaste katalogen och på tillverkarens webbplats;
Viiwa heter den. Positivt är att den är låg då den inte har några ben samt 37 cm hög invändigt. Det går att ha den utan dörrarna och alla hyllor går att flytta lite upp och ner. Negativt att de mittre facken bara är 44 cm breda och de yttre 45 cm, lite tajt för en del apparater. Jag tittade på en svart som kostade 2295 kr.
Sen var det en som var rätt snygg som är med på bild överst på deras
webbplats, men inte i listan över möbler under bilden. B=180, D=52, H=46, pris 2995 kr.
Skulle funka bra utan utdragslådorna, flyttbart hyllplan i mitten. Vet inte riktigt om jag vill ha högblank svart, och inte heller hur bra det är i kombination med projektor?
Idag har det inte hänt så mycket i rummet än.... Har flyttat om på övervåningen så att jag ska kunna få upp den gamla bänken. Sen har det varit lite mer materielinköp, och lite andra ärenden.
Det sitter en övermålad vävtapet på alla väggar utom den nya. Först hade jag inte tänkt göra något åt det, men jag ändrade mig idag. Så jag har varit och köpt lite väv och klister att sätta på gipsen. Köpte även en hörnlist att sätt i hålet som jag kapat upp för uttagen.