Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Rammstein biljetter i Globen 2012?

Bättre att fråga än inte...

• Vänligen logga in för att kunna svara
15 svar till detta ämne

#1 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

» Har inga bilder i mitt galleri

Postad 02 December 2011 - 11:09

Jag gjorde ju tabben att ha telefonen i sovrummet, som var inställd på alarm, för att inte glömma att köpa biljetter till Rammstein. Tyvärr hörde jag telefonen klockan 09:15 och då var alla biljetterna slut.

Så jag ställer frågan här, har ni någon till salu eller kanske vet någon som vill sälja?
Jag behöver 3st men kan i värsta fall även gå själv. Ståplats är att föredra.

Tänker inte betala svartbörsarna som tar upp till 2500:- för en biljett....

Redigerat av joakim, 02 December 2011 - 11:09.

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1-> 2 * SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Moddade Denon AH-D7000
Mitt galleri

#2 urskog

Audio g33k

• Members
  • PipPipPip
  • 385 inlägg

Postad 02 December 2011 - 11:16

Usch jag blir förbannad på såna som köper upp massa biljetter för att sedan sälja till ockerpriser, det är dretfôlk det!
Jag har 3st ståplats och just nu är vi 3 som ska åka men det är väl en som har potential att banga framöver men detta vet jag inte förräns det närmar sig så tyvärr har jag ingen idag men om han nu bangar så kontaktar jag dig direkt så du har första tjing :)

#3 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 02 December 2011 - 11:21

Jag vill rent ut sagt vill slå ner dom när de står utanför Globen och försöker kränga sina biljetter för flera tusen, när vi "stackars" fans har missat biljetter för att de köpt upp dessa för att sälja så dyrt.

Det vore verkligen underbart, bara att du har mig i åtanke uppskattas! 1 biljett är helt klart bättre än ingen.
Egentligen är det jag, min far och hans sambo som ska gå, men ingen av oss lyckades få tag i biljetter, så jag är på jakt nu. Har jag tur kanske jag får tag i 3 till slut.

Här är nya videon som Jonas Åkerlund har gjort:

Härlig Rammstein-anda över den :)

Redigerat av joakim, 02 December 2011 - 11:22.

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1-> 2 * SVS PC13-Ultra DSP

Mitt galleri

#4 Viktor

En glad entusiast.

• Företag
  • PipPipPip
  • 428 inlägg

Postad 02 December 2011 - 15:35

Priserna på blocket brukar sjunka drastiskt i takt med att konsertdatumet närmar sig. Gäller ju att ha is i magen dock. Liebe ist fur alle da! :)

#5 tommypeters

Surroundfreak

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5390 inlägg

Postad 02 December 2011 - 17:12

Ibland slaenger man ju ocksaa in ett extra konsertdatum...

#6 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 02 December 2011 - 17:45

Kan ju hoppas men sist blev det ju ingen dubbelkonsert...
Det ställer till det lite med att köpa biljett utanför då mitt sällskap måste åka ca 40 mil.

Mitt galleri

#7 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 16 December 2011 - 12:14

Uppar denna en gång och håller tummarna :)

Mitt galleri

#8 pacman

Gladaste entusiasten

• Moderator
  • 5761 inlägg

Postad 16 December 2011 - 13:25

Åk till Oslo istället vettja.
http://www.rammstein...x.de.html#t2012
DYNAMIC PICTURE MODE IS AS IF YOU WERE FORCED TO READ EVERYTHING IN CAPSLOCK WITH NO PUNCTUATION OR PARAGRAPH FORMATTING WHATSOEVER IN OTHER WORDS IT IS TERRIBLE IRRITATING FATIGUING AND GENERALLY ANNOYING TO BE FORCED TO WATCH SUCH A HIDEOUS OVERLY BRIGHT BLUE OVERSHARPENED OVERSATURATED EXCUSE FOR A PICTURE

#9 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 16 December 2011 - 13:47

Lite väl långt, jag har 15 min promenad till Globen :)

Mitt galleri

#10 pacman

Gladaste entusiasten

• Moderator
  • 5761 inlägg

Postad 16 December 2011 - 13:54

Äsch, bortskämda sthlmare där som är van vid att allt kul serveras hos grannen. ;)
DYNAMIC PICTURE MODE IS AS IF YOU WERE FORCED TO READ EVERYTHING IN CAPSLOCK WITH NO PUNCTUATION OR PARAGRAPH FORMATTING WHATSOEVER IN OTHER WORDS IT IS TERRIBLE IRRITATING FATIGUING AND GENERALLY ANNOYING TO BE FORCED TO WATCH SUCH A HIDEOUS OVERLY BRIGHT BLUE OVERSHARPENED OVERSATURATED EXCUSE FOR A PICTURE

#11 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 16 December 2011 - 17:17

Det är ju fördelen med att bo i en storstad, att man inte behöver åka härifrån om det inte är utlandssemester ;) *skämt*

Mitt galleri

#12 urskog

Audio g33k

• Members
  • PipPipPip
  • 385 inlägg

Postad 11 January 2012 - 12:59

Såg precis detta:

När biljetterna till Rammsteins konsert i Ericsson Globe släpptes i somras sålde biljetterna ut blixtsnabbt. Vi kan nu glädjande berätta att vi fått loss ett antal ståplatsbiljetter till Rammsteins konsert den 17 februari. Biljetterna släpps till försäljning torsdag den 12 februari kl 9.00. För mer information www.LiveNation.se

Kan ju vara värt ett försök iaf Joakim, säkert efterfrågan något så djävulskt men prova iaf.

#13 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 11 January 2012 - 17:42

Tack! Såg det och kommer ligga på både telefon och internet imorgon :)

Mitt galleri

#14 urskog

Audio g33k

• Members
  • PipPipPip
  • 385 inlägg

Postad 12 January 2012 - 09:14

Hur går det? :)

#15 joakim

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1161 inlägg

Postad 12 January 2012 - 09:40

Jävligt bra :) Fick tag på 3st så vi är glada. Testade att klicka på köp när jag var klar, då var de slut, så denna gång hade jag tur. Och igår köpte jag UFC biljetter och fick bra ringside plats så det har varit ett bra (och dyrt) biljett-dygn :)

Mitt galleri