Component - för entusiaster av ljud och bild.

Jump to content

Photo

Nuforce S9+ Ref9 V2+P9 - fantastisk anläggning

• Please log in to reply
3 replies to this topic

#1 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 574 posts

» Har inga bilder i mitt galleri

Posted 23 February 2012 - 12:03

För en familjemedlems räkning säljes en fantastisk anläggning bestående av Nuforce förstärkarkombo och Nuforce S9 högtalare.

Högtalarna är Nuforce S9, behöver ingen närmare presentation. Högtalarna står på Solid Tech 60 cm höga stativ. Allt är i perfekt skick utan repor eller liknande. Nypris ca 55.000 SEk. Säljes nu för ca. halva nypriset.

Det fina, tvådelade försteget Nuforce P9 och 2 st. Nuforce Ref9 V2 monoblock. Allt i 100% perfekt skick, med kvitto, originalkartonger, stora Nuforce fjärrkontrollen och alla tillbehör.

Försteget är i färg "copper". Nypris 30.000 SEK. Mitt pris: 15.0000 SEK

Slutstegen är i färg svart, uppgraderade till V2. Nypris 17.500 SEK/styck. Mitt pris: 8000 SEK/styck. *SÅLDA*

En ägare av alla grejorna. Det ingår också 3 st. Supra strömkablar, 1 st Audioquest King Cobra RCA-signalkabel samt handgjorda interconnects från högtalarnas delningsfilter till slutstegen.

Köper du försteg och slutstegen tillsammans ger jag ett paketpris på 25.000 SEK., prutat och klart. Hela anläggningen säljes pga. nedgradering till en mindre anläggning. Högtalarna, försteget och slutstegen kan också säljas separat om det passar er bättre.

Allt finns strax norr om Göteborg för påseende.

Kontakta paul.hoglund@pollex.se för mer information.Tel: 0705-983051
Eller PM:a mig så kan jag svara på frågor.

Edited by pewe, 23 April 2012 - 08:26.

#2 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 574 posts

Posted 25 March 2012 - 12:11

Nuforce Ref 9V2-slutstegen är sålda. Nuforce P9-försteget och högtalarna S9 är kvar.

Tycker ni skall passa på om ni söker riktigt fina grejor och man kan alltid ta en diskussion om priset. Högtalarna är ju ett fynd! :rolleyes:

Edited by pewe, 04 May 2012 - 14:00.

#3 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 574 posts

Posted 04 May 2012 - 14:09

Bumpar tråden; FYNDLÄGE på ett par riktigt fina Nuforce S9-högtalare - förvånad att inte fler hört av sig. Dessa måste ju höras. Nuforce P9 försteget är ju inte heller så dumt... :rolleyes:

Edited by pewe, 04 May 2012 - 14:09.

#4 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 574 posts

Posted 20 December 2012 - 13:21

Bumpar då Nuforce S9-högtalarna och försteget finns kvar. Citerar mig själv ovan: FYNDLÄGE på ett par riktigt fina Nuforce S9-högtalare. Nuforce P9 försteget finns också kvar.. :rolleyes:

Kom med bud så kan du göra ett fynd.

Attached Thumbnails

• P9230075.jpg