Component - för entusiaster av ljud och bild.

Jump to content

Photo

Tony Scott har begått självmord!

• Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 urskog

Audio g33k

• Members
  • PipPipPip
  • 378 posts

» Har inga bilder i mitt galleri

Posted 20 August 2012 - 06:22

Läs mer på IGN.

Det var som tusan :(

#2 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 574 posts

Posted 20 August 2012 - 07:48

Väldigt tråkigt att höra. RIP Tony.

#3 pacman

Gladaste entusiasten

• Moderator
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 5732 posts

» Har 10 bilder i mitt galleri

Posted 20 August 2012 - 08:11

:(
DYNAMIC PICTURE MODE IS AS IF YOU WERE FORCED TO READ EVERYTHING IN CAPSLOCK WITH NO PUNCTUATION OR PARAGRAPH FORMATTING WHATSOEVER IN OTHER WORDS IT IS TERRIBLE IRRITATING FATIGUING AND GENERALLY ANNOYING TO BE FORCED TO WATCH SUCH A HIDEOUS OVERLY BRIGHT BLUE OVERSHARPENED OVERSATURATED EXCUSE FOR A PICTURE

#4 KarlXII

In it for tha fun

• Members
  • 3848 posts

» Har 15 bilder i mitt galleri

Posted 20 August 2012 - 08:29

Otroligt med dessa demoner som får människors livslust att upphöra.
Sjäv går man bara och funderar på hur man ska lyckas bli så gammal som möjligt, och så finns det andra som Tony som lämnar loppet frivilligt på finalrakan. Undrar om det varit olycklig kärlek, saknad eller någon diagnos som fått honom att tappa sugen...
Film : Är bäst på bio.

Bio: Är bäst hemma.

#5 pacman

Gladaste entusiasten

• Moderator
  • 5732 posts

» Har 10 bilder i mitt galleri

Posted 20 August 2012 - 10:37

Får bli en titt på True Romance för sjuttioelfte gången för att hedra, given på pacmans topp 10 lista.
DYNAMIC PICTURE MODE IS AS IF YOU WERE FORCED TO READ EVERYTHING IN CAPSLOCK WITH NO PUNCTUATION OR PARAGRAPH FORMATTING WHATSOEVER IN OTHER WORDS IT IS TERRIBLE IRRITATING FATIGUING AND GENERALLY ANNOYING TO BE FORCED TO WATCH SUCH A HIDEOUS OVERLY BRIGHT BLUE OVERSHARPENED OVERSATURATED EXCUSE FOR A PICTURE

#6 barco_boy

En glad entusiast.

• Members
  • PipPip
  • 242 posts

Posted 20 August 2012 - 12:12

Blev mycket förvånad när jag läste det, men som Karl XII säger, man vet så lite om vad som pågår i huvet på folk....
RIP!
Pre/pro: Emotiva UMC200, Slutsteg: Emotiva XPA-3 UPA-7, Projektor: JVC DLA-X55RB, Front: B&W Nautilus 804 + HTM-1 Back: 12 x Emotiva ERD-1, Subwoofer: 2 x DIY IB sub 18'' BMS + 2 x ICEpower 1000asp, Duk: Centerstage XD 310 cm, Mediaspelare: Dune Smart B1, HDDVD Toshiba EP-30.

#7 Wolfy

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1186 posts

» Har 6 bilder i mitt galleri

Posted 20 August 2012 - 16:03

RIP :(

#8 TomasVolley

<< You rang? >>

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2447 posts

» Har 14 bilder i mitt galleri

Posted 21 August 2012 - 09:38

Märklig känsla. Har precis sett Unstoppable.

Posted Image

För en man som gett oss Top Gun, Enemy of the state och massa andra toppfilmer är det mycket tråkigt.

Jag tror att pressen att leverera och den otroligt hårda konkurrensen i Hollywood kan nog driva vem som helst till ett mycket olyckligt leverne.

Det är ingen lätt resa att regissera och producera filmer. Vad många inte vet är raden av projekt som misslyckas på vägen, finansiering som fattas, personer som strejkar och allt annat.

Ta bara filmen Fear X där skådespelarna fick veta efter halva filmen inspelad att de fick välja slutföra filmen utan lön och hoppas på intäkter eller avbryta och åka hem med det de fått innan. De valde jobba utan lön och filmen blev klar.

Posted Image
Vem sitter på fjärrkontrollen?