Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Ino Audio profundus X-4 alt. BS60 och X-2

• Stängt ämne Detta ämne är stängt
1 svar till detta ämne

#1 DF

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 938 inlägg

» Har 43 bilder i mitt galleri

Postad 02 December 2018 - 00:03

Säljer basmoduler av modell Ino Audio profundus X-4. Jag har även delningsfilter och kontrollbox för BS60, så systemet kan även vara BS-60 och Profundus X-2. Detta är senaste modell på basmodulerna, med w104x-elementet. Lådorna är byggda av Öhmans snickrare, inköpta av mig 2013 i byggsats och sprutmålade matt svarta i glans 3.
Måtten på lådorna är 53x50x40cm, och gjorda för att vara så grunda som möjligt utan att förlora kapacitet.

Två av lådorna är spegelvända för att kunna placera dem väldigt flexibelt i olika konfigurationer. Bilden visar två exempel, men jag har själv använt dem stående på rad i stället.
Det finns även ett par lådor för BS-22 (basstöd för toppsystem i14/16s). Dessa använder samma aelement som X-2, så man kan bygga om lite om man vill komplettera sina i14 med både basstöd och basmoduler. Eller så köper man ett par basar till av Öhman...
Priset för fyra basmoduler, delningsfilter och bc60-kontrollbox för BS60, samt tomlådor för BS22 är 26000:-. Kan säljas i delar, men jag kommer att prioritera köpare av allt, och jag har inte bråttom att sälja.

Bilder finns här:
https://www.minhembi.../marknad/373938

#2 DF

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 938 inlägg

» Har 43 bilder i mitt galleri

Postad 04 December 2018 - 17:58

Sålt.