Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Processor, BD, CD och Tuner

Integra Oppo Pioneer Arcam

• Vänligen logga in för att kunna svara
Inga svar i detta ämne

#1 lirsa

lirsa

• Members
  • PipPipPipPipPip
  • 849 inlägg

» Har 12 bilder i mitt galleri

Postad 21 March 2019 - 21:43

Hej,

Skall avyttra en del saker som jag inte behöver längre - samt att kunna göra plats för nya roliga saker.

ENDAST Oppo BD-103 EU är kvar! Sänk pris från 5500 kr till 4500 kr. Kan skickas också.

Oppo 103

Ingen närmare presentation behövs, världens bästa Blu-Ray-spelare. Originalkartong och alla tillbehör kvar. Pris: 5500 kr  4500 kr

IMG_2494.JPG

IMG_2496.JPG

Integra DHC 80.2 SÅLD

Grym processor som har kört mitt Procella med den äran. HDMI 1.4 och inget stöd för Atmos och de nya objektbaserade ljuden. Originalkartong och alla tillbehör medföljer. Pris: 3500 kr

Pioneer BDP-LX91 SÅLD

På sin tid världens överlägset bästa blu-ray-spelare som betingade närmare 20 000 kr på sin tid. Långsam ja, men fortfarande galet bra bild. Originalkartong och alla tillbehör medföljer. Pris: 2000 kr

Arcam CD192 SÅLD

High-end CD-spelare från Arcam i silverfinish. Originalkartong och alla tillbehör medföljer. Pris: 3500 kr

Arcam Tuner61 SÅLD

Tuner/Radio från Arcam i silverfinish. Originalkartong och alla tillbehör medföljer. Pris: 1000 kr

Allt finns för avhämtning samt demo i Laholm. Kan förstås skickas om det skulle vara intressant.

Hör gärna av dig om du har några frågor, peter.larsson(at)bumerangen.se eller via PM här,

Bifogad tummbild(er)

• BDP-LX91-674281.jpg
  • IMG_2497.JPG

Redigerat av lirsa, 09 May 2019 - 07:30.

Även taggad med Integra, Oppo, Pioneer, Arcam