Component - för entusiaster av ljud och bild.

Hoppa till innehåll

Foto

Ljudupplevelser - ny hifibutik i Ystad!

• Vänligen logga in för att kunna svara
5 svar till detta ämne

#1 tober

Comedys a dead art form. Now tragedy - thats funny!

• Admin
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8364 inlägg

» Har 20 bilder i mitt galleri

Postad 02 June 2007 - 18:37

Postad bild

Det händer inte allt för ofta och mer sällan nu då näthandel räcker ut till dom som även bor långt ifrån bra butiker. Men vi välkomnar det desto mer varje gång det händer. Just idag så startas det meden smygpremiär och det är Ystad som får äran och vi hälsar Ljudupplevelser varmt välkomna och hoppas att allt kommer att gå bra. För er som har möjlighet så ta en sväng förbi på Hamngatan 10 och se hur det går i allt arbete.

Butikens grundare Olle Zetterström förklarar det så här: "Min butik, Ljudupplevelser, är en liten hifi & hemmabiobutik i Ystad. Vi vänder oss till dels till "audiofiler" men också lika mycket till "nybörjare" som vi gärna hjälper ta de första stegen i hifi/hemmabiovärlden. Målet är att sälja produkter och kompletta system som spelar musik, ger upplevelser helt enkelt, samt att ge en mycket hög och personlig service. I butiken kommer man hitta allt från instegsprodukter till high end."

Butiken kommer att ha ett blandat utbud med bland annat produkter från följande tillverkare: Focal/JmLab, Monitor Audio, Jbl, Infinity, Harman Kardon, Audionet, Rega, Chord Cables, Teac, Tivoli Audio, Unison Research, Acoustic Zen, Harmonic Technology, Isotek, Finite Elemente, Amphion, Black Diamond Racing med många fler märken på ingång under sommaren.

Mer information om butiken, utbudet etc kommer senare även på http://www.ljudupplevelser.se

Postad bild

Postad bild

Postad bild

#2 Marcus_TheRock

En glad entusiast.

• ISF Certified
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1070 inlägg

» Har inga bilder i mitt galleri

Postad 07 June 2007 - 11:09

Skitroligt. Vi känner Olle sen tidigare som representant för PL Audio och det är en kanonkille med fötterna på jorden.

All lycka från oss på The Rock och hoppas det går kanonbra...eller kanske inte för bra... :rolleyes:
/Marcus- Driver butiken The Rock Hemmabio i Lund

#3 Xasthur

En glad entusiast.

• Members
  • Pip
  • 48 inlägg

Postad 09 March 2010 - 16:14

Finns butiken kvar?

#4 pewe

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 639 inlägg

Postad 09 March 2010 - 16:17

Den finns kvar. Värt ett besök med riktigt trevlig personal dessutom.

#5 magnus-g

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1666 inlägg

Postad 09 March 2010 - 16:17

Hemsidan är uppdaterad så sent som den 28/2-2010 i a f...

http://www.ljudupplevelser.se/

/M
Take Care to get What you Want or you Will be Forced to Like What You get

#6 bigblue

En glad entusiast.

• Members
  • PipPipPipPip
  • 537 inlägg

» Har 25 bilder i mitt galleri

Postad 10 March 2010 - 13:51

Jag beställde ett par kablar via webben för en vecka sedan. Har inte hört något sedan dess. Försökte ringa i ett par dagar utan framgång ;)